در روانشناسی، به دوستان بی معرفت اصطلاحا "سایه" گفته می ش
در روانشناسی، به دوستان بی معرفت اصطلاحا "سایه" گفته می شود
زیرا در لحظات شاد و روشن زندگی حضور دارند
اما درست در ساعات غم انگیز و تاریک زندگیمون ، محو و ناپدید می شوند!
" سایه نباشیم "
زیرا در لحظات شاد و روشن زندگی حضور دارند
اما درست در ساعات غم انگیز و تاریک زندگیمون ، محو و ناپدید می شوند!
" سایه نباشیم "
- ۱.۶k
- ۳۰ تیر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط