ندانستیـــــم و دل بستیـــــم....
ندانستیـــــم و دل بستیـــــم....
نپرسیـــــدیم و پیوستیــــــــــم...
ولے هرگــــــــــز نفهمیــــــــــدیم...
شڪار سایـــــہ ها هستیـــــم..
سفـــــر با تو چہ زیبا بود!!
به زیبایے رویـــــا بود!!
نمیـــــدیدیم و میـــــرفتیم..
هزاران سایہ با مـــــا بود!
سڪوتت را ندانستـــــم!
نگاهم را نفهمیدے!
نگفتم گفتنے ها را...
تو هم هرگز نپرسیدے...!
نپرسیـــــدیم و پیوستیــــــــــم...
ولے هرگــــــــــز نفهمیــــــــــدیم...
شڪار سایـــــہ ها هستیـــــم..
سفـــــر با تو چہ زیبا بود!!
به زیبایے رویـــــا بود!!
نمیـــــدیدیم و میـــــرفتیم..
هزاران سایہ با مـــــا بود!
سڪوتت را ندانستـــــم!
نگاهم را نفهمیدے!
نگفتم گفتنے ها را...
تو هم هرگز نپرسیدے...!
- ۱.۱k
- ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط