پولدار که باشی
پولدار که باشی
برف میشود بهانه ای برای لباس نو خریدن،با دوستان به اسکی رفتن، تفریح کردن واز زندگی لذت بردن.
اما خدا نکند که فقیر باشی و برف بیاید
از بیکار شدن پدر کارگرت بگو تا غم پاره بودن کفشهایت و چکه کردن سقف خانه ات...!!!
چرا پول باید تعیین کند که برف نعمت است یاعذاب؟؟؟
حسین پناهی
برف میشود بهانه ای برای لباس نو خریدن،با دوستان به اسکی رفتن، تفریح کردن واز زندگی لذت بردن.
اما خدا نکند که فقیر باشی و برف بیاید
از بیکار شدن پدر کارگرت بگو تا غم پاره بودن کفشهایت و چکه کردن سقف خانه ات...!!!
چرا پول باید تعیین کند که برف نعمت است یاعذاب؟؟؟
حسین پناهی
- ۳۳۴
- ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط