{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آنقدر از یاد تو پرم که اگر به مغذم شلیک کنم یاد تو میپاشد

آنقدر از یاد تو پرم که اگر به مغذم شلیک کنم یاد تو میپاشد به دیوار...
دیدگاه ها (۱)

وند دیقه پیش

من ازبیخوابی هرشب خواب خواب رامیبینم

ولی چون تو توش بودی نشد بهت شلیک کنم🙂💔

یک شب قلبمو نشونه کرفتم ولی چون تو توش بودی نشد بهت شلیک کنم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط