ﺧــــــــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﺍﯾﺎ...
ﺧــــــــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﺍﯾﺎ...
ﺍﺯﻡ بپرﺱ:
ﺣﺎﻝ ﻭ ﺭﻭﺯﺕ
ﭼﻄﻮﺭﻩ؟
ﻣﻦ میگم:
خیلے
ﺧـــــــــــــــــــــــــــــــﻮبہ ...
همہ چے
ﺁﺭﻭﻣــــــــــــــــــــــہ...
ﺗﻮﺍﻡ ﺑﺨﻨﺪ ﻭ ﺑﮕﻮ :
خیلے
پـــــــــــــــــــــﺮﺭﻭیے !!!....
ﺍﺯﻡ بپرﺱ:
ﺣﺎﻝ ﻭ ﺭﻭﺯﺕ
ﭼﻄﻮﺭﻩ؟
ﻣﻦ میگم:
خیلے
ﺧـــــــــــــــــــــــــــــــﻮبہ ...
همہ چے
ﺁﺭﻭﻣــــــــــــــــــــــہ...
ﺗﻮﺍﻡ ﺑﺨﻨﺪ ﻭ ﺑﮕﻮ :
خیلے
پـــــــــــــــــــــﺮﺭﻭیے !!!....
- ۶۸۴
- ۲۴ دی ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط