اگه خایه داشت و کامنتاشو باز میکرد قهوه ایش میکردم نه بخا
اگه خایه داشت و کامنتاشو باز میکرد قهوه ایش میکردم نه بخاطر بیلی بخاطر چصشعری که تو کپشنش گفت اخه پلشت گرمی اگه به استریم و فروش نگا میکرد مراسم در پیتی میشد😭😭😭😭گرمی به کيفيت و خود ارتیست نگا میکنه نه به پیولاش
خدا اینا چین خلق کردی چرا اینا موندن و اون جوونای با سواد زیر خاکن....
گرمی امسالم نسبتا خوب بود و حق همه بود که ببرن جز قلدن اوشخلاری🤝
#kpop #bts #btsarmy #rm #jin #jhoop #suga #v #taehyung #jimin #jk #harmy #defend #kingtan #تابع_قوانین_جمهوری_اسلامی_ایران_و_ویسگون #بی_تی_اس
خدا اینا چین خلق کردی چرا اینا موندن و اون جوونای با سواد زیر خاکن....
گرمی امسالم نسبتا خوب بود و حق همه بود که ببرن جز قلدن اوشخلاری🤝
#kpop #bts #btsarmy #rm #jin #jhoop #suga #v #taehyung #jimin #jk #harmy #defend #kingtan #تابع_قوانین_جمهوری_اسلامی_ایران_و_ویسگون #بی_تی_اس
- ۶.۶k
- ۱۵ بهمن ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۳۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط