{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#تلنگر #توبه #گرگ #مرگه !!!

دیدگاه ها (۱)

♡پـــایــدار تــا پـــاے دار♡

#خود کرده را تدبیر نیست #نگو مرا تقصیر چیست

#خدا کند #هیچگاه #هیچ دلی #دل من #نشود

#خود کرده را تدبیر نیست #نگو مرا تقصیر چیست

مدام میگیم مذاکره باگرگ فایده نداره ،توبه ی گرگ مرگه ،آقایان...

مرگه من لایک کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط