{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم یک ...

دلم یک ...

💝 تو💝 میخواد ...

با تب آغوشت ...
دیدگاه ها (۲)

آسمانِ تهران را دیده ای بعد از باران؟ابرها بوی موسیقی میدهند...

کافیست...صبح که چشمانت را باز میکنیلبخندی بزنی جانمصبح که جا...

دلم با تو بودن میخواد:))))

دلم با تو بودن میخواد ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط