{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💚

💚
دیدگاه ها (۰)

تو فکر می‌کنی همه قلبشون مثل خودته و این چیزیه ک دَمار از رو...

زندگی خنده دار است؛با هیچ می آیی، برای همه چیز می‌جنگی و با ...

نامردی روزگار از روزگار نیست، از آدمهاشه..🖤

تلاش کن،طلاش کن✌🏽

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط