از تنها بودنمون راضی.نیستیم
از تنها بودنمون راضی.نیستیم
اما
به سلامتی خودمون که با هر کسی نیستیم
اما
به سلامتی خودمون که با هر کسی نیستیم
- ۶۶۴
- ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط