{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرف زدن با ادمی که واسش مهم نیستی اینجوریه :)

حرف زدن با ادمی که واسش مهم نیستی اینجوریه :)




#طنز #فان
دیدگاه ها (۱۲)

مگه نه؟ 😃 کدوم دوستته؟ #طنز #فان

علائم ابتلا به کبد چرب#دانستنیها

#کاریکاتور جالب و مفهومیمعلم: نظر شما درباره کمبود غذا در بق...

6 نسل در یک قاب😍 مادر خیلی بزرگِ 111 ساله، دخترش با 88 سال، ...

-من در حال حرف زدن با تویی که نیستی:

واسش مهم نبودم ینی

مهم نیست که نیستی،مهم اینکه مهم نیستی‌💢

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط