{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه جوابو پیدا کردین لطفا بگین......چون خودم جوابشو نمیدو

اگه جوابو پیدا کردین لطفا بگین......چون خودم جوابشو نمیدونم.....ممنون
.....لایک نمیخوام فقط جواب لطفا
دیدگاه ها (۱۷)

معما:در یک بیابان هستیم و یک بشکۀ پر از آب داریم که کاملا پُ...

Love sonakshi....!!😘 😘 😘

Amazing!😉 😍 😜

😍 😍 😍

تا باشه از این اشپزیا...

ممنون که لایک کردین🫂🫂

تا پست گذاشتم لایک کردین ممنون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط