{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گر به فریادم نرسی میمیرم😔💔

گر به فریادم نرسی میمیرم😔💔
دیدگاه ها (۷)

من به این چاره بی چاره دوچارم هرشب💔

این دنیاکه مادیدیم... خندیدن نداشت😊

چند روزیست که اشوبم حسین... کاش میشد یه شب بیای به خوابم بهم...

فرق میکنه نرسی یا نزارن برسی!ꔷ͜ꔷ‌‌

| قرار کربلا |

دوباره صدتایی شدیم مبارکمون باشه 🎀💃🛐واقعا مرسی از همتون 🛐🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط