گاهی وقتا ی جا میشینم و چیزی نمیگم ازم میپرسن چیشده؟
گاهی وقتا ی جا میشینم و چیزی نمیگم ازم میپرسن چیشده؟
و من میگم هیچی…
تو همون هیچی منی :)
و من میگم هیچی…
تو همون هیچی منی :)
- ۹.۴k
- ۲۹ آبان ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط