{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها امروز مسابقه‌ی شنا داشتم و مقام آوردم خیلی خوشحالم

بچه ها امروز مسابقه‌ی شنا داشتم و مقام آوردم خیلی خوشحالم لطفاً لایک یادتون نره 💙😄
دیدگاه ها (۰)

💙❤️

👍🏻هشتک حق

بچه ها مسابقه ی شنا داشتم بهم مدال دادند💙😄

میدونستین؟💙❤️

هفته ی دیگه مسابقه شنا دارم

وایی بچه ها خیلی خوبه شمام دوست دارین؟؟🫀 لایک و فالو یادتون ...

ویدیو بچه شدیم پارت ۲ لایک یادتون نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط