{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من

من


#سعی کن_یکم_ادم باشی
دیدگاه ها (۲)

چی برات در اومد ؟سعی کن _یکم _ادم باشی

حسرت همچین جایی قدم زدن#سعی کن_یکم _ادن باشی

هعی.....

سعی کنسعی کن همیشه خودت باشیسهی کن درمورد قضاوت دیگران مضطرب...

سعی نکن من باشی حتی نسخه فیکمم زیادی برات گرونه ! ️

سعی نکن من باشی حتی نسخه فیکمم زیادی برات گرونه !م

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط