{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

ساعت ۱۰:۳۰ شبه و من دارم آماده میشم برم زیر بارون 🥴

ساعت ۱۰:۳۰ شبه و من دارم آماده میشم برم زیر بارون 🥴
دیدگاه ها (۱)

😅😅🥴

ساخت خودم (پاره شدم تا این رو درست کنم لطفاً لایک کن🫶🏻)

اسم انیمه ؟ من باید برم مدرسه نمی‌خوام 😭😭 خدااا

من هنوز می‌خوام بخورم چرا آنقدر زود اذان میگن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط