آﻧﭽﻪ ﺍﺯ ﺳﺮ؟ ﮔﺬﺷﺖ،،
آﻧﭽﻪ ﺍﺯ ﺳﺮ؟ ﮔﺬﺷﺖ،،
ﺷﺪ ﺳﺮﮔﺬﺷﺖ!
ﭼﻮﻧﻜﻪ ﺑﻲ ﻟﺬﺕ ﮔﺬﺷﺖ ،،،،،، ﮔﻔﺘﻴﻢ ﺑﺪ ﮔﺬﺷﺖ ؟
ﺗﺎ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻴﻢ ﺩﻭ ﺭﻭﺯﻱ ﺧﻮﺵ ﺷﻮﻳﻢ
ﺑﺮ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﻧﻮﺷﺘﻨﺪ،،
ﻓﻼﻧﻲ ﺩﺭ ﮔﺬﺷﺖ....》!!
ﺷﺪ ﺳﺮﮔﺬﺷﺖ!
ﭼﻮﻧﻜﻪ ﺑﻲ ﻟﺬﺕ ﮔﺬﺷﺖ ،،،،،، ﮔﻔﺘﻴﻢ ﺑﺪ ﮔﺬﺷﺖ ؟
ﺗﺎ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻴﻢ ﺩﻭ ﺭﻭﺯﻱ ﺧﻮﺵ ﺷﻮﻳﻢ
ﺑﺮ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﻧﻮﺷﺘﻨﺪ،،
ﻓﻼﻧﻲ ﺩﺭ ﮔﺬﺷﺖ....》!!
- ۱.۸k
- ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط