{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه وقتایی خودمو بغل می کنم؛

یه وقتایی خودمو بغل می کنم؛
و می گم: غصه نخور دیوونه!!!
من که باهاتم....
دیدگاه ها (۶)

خخخخخ

سوهو #suho #exo

کیا این بچه پرو رو میشناسن؟؟سوهو لاورا که حتما باید بشناسن.....

پشماممممممم.من برم خودمو گم و گور کنم بهتره😂😂

من رو به خودم که دارم صعی می کنم خودمو آروم کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط