{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد جزئی از وجودم شده ..

درد جزئی از وجودم شده ..
دوس شدیم دیگه باهم....
دیدگاه ها (۰)

آخ ... یا حسین بمیرم برا غریبیت آقا... 😭🥺🥲

مخصوصا کسی که رفته باشه اون دنیا..... :))!

خستم...مثل همیشه...این حس دیگه جزئی از وجودم شده...🍀🌊نیاز دا...

دقیقااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط