_ای کاش ریل ترین رزي وجود داشت...
_ای کاش ریل ترین رزي وجود داشت...
_ایششش! مگه بانو هنا رو نمیشناسی؟؟
_نههه
_بانو هنا صداش کپی رزیه
_واقعا؟
_بلههه برو چنلش یه سر بزن🫶🏻
https://rubika.ir/joinc/FAEEAIFA0IQAUGHETEYTQUMRKKXHLJOZ
_ایششش! مگه بانو هنا رو نمیشناسی؟؟
_نههه
_بانو هنا صداش کپی رزیه
_واقعا؟
_بلههه برو چنلش یه سر بزن🫶🏻
https://rubika.ir/joinc/FAEEAIFA0IQAUGHETEYTQUMRKKXHLJOZ
- ۲۲
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط