{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه امنیت نیست که نیست 😒 😹

دیگه امنیت نیست که نیست 😒 😹
دیدگاه ها (۶)

😃 😂

همه ی جان و تنم وطنم وطنم وطنم😹 😑

😹 😹

بسم رب الخلق المهدی عجل الله

باهواپیما به سویس وقطروپاکستان ووین امنیت دارد!!!! ولی درب م...

🚨خلاصه‌‌که، امنیت اتفاقی نیست...!😃┅┅❅🇮🇷✌️🇮🇷✌️🇮🇷 ❅┅┅┄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط