{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و خدایی

و خدایی
ک در این نزدیکیست...
دیدگاه ها (۲)

ذهنم فلج میشهـ!؛ وقتی صدات میکنم و تو نمیگی:"جانم"!

حاݪم √ یه معمای بی جوابه ][

من دیوونه نیستم:)

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیستکس در همه آفاق به دلتنگی مننی...

و خدایی که در این نزدیکیست...❤️

اون خدایی ک صبوری هاتو دیده.... ✨#لاحول_ولاقوه_الا_بالله_الع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط