{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی منو از دست این اسیدا خلاص کنه

یکی منو از دست این اسیدا خلاص کنه
یکی دوتا دیگه ببینم نابود میشم
بی باند میشین
دیدگاه ها (۱۶)

مود فرد: آیم گــــــــاددد

مورانم دیگه خجالت کشیدhttps://wisgoon.com/v/UWJ9TNBS01/

این دیگه شرلی نیست شیلیلی‌ـه

احمق زخمیبیا دستمو بگیر و زنده بمون

اگه یه نفر دیگه منو دنبال کنه میشم ۳۰ تایی میشه یکی دیگه منو...

فندوم CaitVi

ببینم کدومتون منو میشناسه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط