{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

shafigh.n2008 63116438

دیدگاه ها (۱)

نه ارزوی کسی ام نه. اویزون کسی ازما بهتر دیدی بچسب بهش هررر...

تاوانها دادیم تا فهمیدیم هیچ چیز از هیچ کس بعید نیستت

اینو گوش بدید تا بعدیو پست کنم😏

چی میشه گفت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط