{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کامنت

کامنت
دیدگاه ها (۱۸۰)

سم ابی

مکان عمومیه

از خونه زدم بیرون.. از دیشب هیچی نخوردم.. دارم گریه میکنم.. ...

🥺😔😥

#ابدیکامنت نزارید و کامنت نخونید

فالو=فالولایک=لایککامنت=کامنت

برای رسیدن به بهشت باید از جهنم عبور کنی ❤️‍🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط