{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ چرا مراقبش نبودی؟ چرا گذاشتی بمیره ؟!

+ چرا مراقبش نبودی؟ چرا گذاشتی بمیره ؟!
- ماهی قرمزه دیگه . . . زود می میره!
+ پس چرا این همه وقت که پیش من بود نمرد ؟
- چمیدونم من ور نداشتم بکشمش که یه روز از سر کار اومدم دیدم مُرده !
+ چون مراقبش نبودی . . . ببین آب تنگ چه قدر کثیفه ! گُشنشم بوده جاشم که کثیف بوده . . . صبحا بهش صبح بخیر نگفتی که واست بچرخه تو تُنگ ؟!
شبا بهش نگفتی دوسش داری که با دلشوره نخوابه ؟ دلش شکسته طاقت نیاورده! تو مراقبش نبودی . . . :)
دیدگاه ها (۱)

:)!

+ ما کسی رو جز خودمون نداریم :)

https://raftar.timefriend.net/16168589157327

سلام خوبید؟دوست داشتید شرکت کنید ...اینم لینک مورد نظر :http...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط