+ چرا مراقبش نبودی؟ چرا گذاشتی بمیره ؟!
+ چرا مراقبش نبودی؟ چرا گذاشتی بمیره ؟!
- ماهی قرمزه دیگه . . . زود می میره!
+ پس چرا این همه وقت که پیش من بود نمرد ؟
- چمیدونم من ور نداشتم بکشمش که یه روز از سر کار اومدم دیدم مُرده !
+ چون مراقبش نبودی . . . ببین آب تنگ چه قدر کثیفه ! گُشنشم بوده جاشم که کثیف بوده . . . صبحا بهش صبح بخیر نگفتی که واست بچرخه تو تُنگ ؟!
شبا بهش نگفتی دوسش داری که با دلشوره نخوابه ؟ دلش شکسته طاقت نیاورده! تو مراقبش نبودی . . . :)
- ماهی قرمزه دیگه . . . زود می میره!
+ پس چرا این همه وقت که پیش من بود نمرد ؟
- چمیدونم من ور نداشتم بکشمش که یه روز از سر کار اومدم دیدم مُرده !
+ چون مراقبش نبودی . . . ببین آب تنگ چه قدر کثیفه ! گُشنشم بوده جاشم که کثیف بوده . . . صبحا بهش صبح بخیر نگفتی که واست بچرخه تو تُنگ ؟!
شبا بهش نگفتی دوسش داری که با دلشوره نخوابه ؟ دلش شکسته طاقت نیاورده! تو مراقبش نبودی . . . :)
- ۴.۳k
- ۰۸ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط