چه کسی میداند؟!
چه کسی میداند؟!
که تو در پیله ی تنهایی خود،
تنهــــایی؟
چه کسی می داند؟!
که تو در حسرت یک روزنه در فردایــی؟
پیله ات را بگشا،
تو به اندازه ی پروانه شدن زیبایــی!
که تو در پیله ی تنهایی خود،
تنهــــایی؟
چه کسی می داند؟!
که تو در حسرت یک روزنه در فردایــی؟
پیله ات را بگشا،
تو به اندازه ی پروانه شدن زیبایــی!
- ۱.۲k
- ۱۳ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط