{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

maryyy064 51751987

دیدگاه ها (۰)

گاهی اوقات ادم باید زانوهای خودش رو بغل بگیره گوشه ی بالشتش ...

چقدر خوبه وسط همه ی شلوغی ها اسم یه نفر ویادش میادتوذهنت یه ...

خاموشم اما دارم به آواز غم خود میدهم گوش......!

واقعا همینه ما دوتا خواهر😄لایک و کامنت یادت نرع🫡❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط