{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من‌میرم باز بمیرم

من‌میرم باز بمیرم
خودتونو به گا ندین
خدافظ
دیدگاه ها (۳)

آیا این برادر گرامی حق حمایت ندارد؟؟؟@elenmakمثلا رفته بودم ...

ریدم شرمندهتقدیمی واسه شیموبخاطر ادیت ها*

این دلقک هم فالو کنین بچه گنا داره؛-؛گرچه بگم نره خر بهتر_چی...

هزار تایی نشود؟؟فالوش کن کونکَش🗿🫵🏻@kimarwon.wili

دارم بگا میرم تقریبا به گا رفتم ولی خو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط