{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اووو خیلی خوشحالم امتحان آخر هم امروز دادیم بلاخره تموم ش

اووو خیلی خوشحالم امتحان آخر هم امروز دادیم بلاخره تموم شد ولی از طرفی هم ناراحتم بهترین دوستام و نمیبینم و کسی که دوسش دارم
دیدگاه ها (۰)

وایبی که میده✨🛐

کیا نقاشی و دوست دارن ؟من عاشقشم✨

اشککککک

آرمی های عزیز اسکل جدید😂

و آخرین روز مدرسه و امتحان تموم شد هعیییی این سه سال چه سریع...

این سه سال خیلی بهم خوش گذشت خاطراتی که باهم ساختیم و زمانی ...

خبر خبر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط