{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دختر:موجودی است که:

دختر:موجودی است که:

وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!

وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!

وقتی غمگین است آه میکشد

وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد

وقتی بدش می آید میگوید ایشششش .

وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.

همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند .

از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود!

واقعا موجودی ناشناختست این دختر...
دیدگاه ها (۱۳)

بگیییرینشبگیرینشخهههههه

لازم به ذکر است که این گونجیشکه اسهال میداردخههههههه

به جااااان خودم این یکی جزواجباتههههجوابش بدین مسله مرگ وزند...

بگین تورو خدااااااااخیلی حیاطیهههههههههخهخههخخهه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط