هآی گایز:|خوبین خوشین؟:}ی خبر بسی مهم اسممو تغییر دادم+_+
هآی گایز:|خوبین خوشین؟:}ی خبر بسی مهم اسممو تغییر دادم+_+ -ب عنم||: خو اگ گفتین اسمم چیه؟ آرنیکااااا^.^
ع این ب بعد مرضی نداریم باید آرنیکا صدام کنین گوفته باشم =_=چون ع اسمم خوشم نمیااد اخه چیه [مرضیه]*___*
خب دیگ تا درودی دیگر بدرود
#لوعآن #آرنیکآ