{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هآی گایز:|خوبین خوشین؟:}ی خبر بسی مهم اسممو تغییر دادم+_+

هآی گایز:|خوبین خوشین؟:}ی خبر بسی مهم اسممو تغییر دادم+_+ -ب عنم||: خو اگ گفتین اسمم چیه؟ آرنیکااااا^.^
ع این ب بعد مرضی نداریم باید آرنیکا صدام کنین گوفته باشم =_=چون ع اسمم خوشم نمیااد اخه چیه [مرضیه]*___*
خب دیگ تا درودی دیگر بدرود
#لوعآن
#آرنیکآ
دیدگاه ها (۱۷)

کینگِ هآنیآیِع مَعنُو لآیکُ فآلوع کَنین جُب میکُنِع خُدِعش*-...

کیکِ تفَلُدَعم*_*خوشملِع؟^.^#لوعآن8:44

مَن وآصِه یِ دیدَنِت هَرچیُو بِدَم کَمِهطُ یِ جورِع دیگِه ای...

تَِوَِلَِدَِمَِهَِ:)#لوعآن4:22

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط