{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.


«دلِ ما همیشه یه‌چیزیش هست.؛ تنگ، گیر، شکسته!»🖤
‌‌غ.م تا ابـ دــــــــــــ
دیدگاه ها (۰)

غـم تاابد#R

من میرم واسه همیشه عشق من ، این دل تنها واست تنگ میشه عشق من...

همیشه وقتی تو رو راهی گیر میکنم بامشورت دوستام وارد یه سه را...

دل شکستن ...یه جاهایی عین جنایته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط