{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من کسی رو ندارم بهش بگم شب بخیر ولی شماها منو دارید شبتون

من کسی رو ندارم بهش بگم شب بخیر ولی شماها منو دارید شبتون بخیر ☺
دیدگاه ها (۸)

تقدیمی ب کسایی ک بدخواهن یا چش دیدن مارو ندارن 😊 😚

°°°خداجونمحسابِ تڪ تڪ اشڪاموداری دیگه ؟قیامتتو به پا ڪنمیخام...

جون داداش من که حوصله آشپزی رو ندارم ، شماها اگه دارید ، بپز...

شبتون به زیبایی چشمای تهیونگ😍شب بخیر😘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط