ﻛﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭا ﺳﺎﺩﻩ ﺑﮕﻮ!!!!!!
ﻛﻠﻤﺎﺗﺖ ﺭا ﺳﺎﺩﻩ ﺑﮕﻮ!!!!!!
""ﻣﻦ ﻛﻤﻲ ﮔﻴﺞ و ﺑﻲ ﺳﻮاﺩﻡ... ...
ﻧﻤﻴﺘﻮاﻧﻢ ﺑﻔﻬﻤﻢ:!
ﻣﻌﻨﻲ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻳﻌﻨﻲ ﭼﻪ!!
""ﻣﻦ ﻛﻤﻲ ﮔﻴﺞ و ﺑﻲ ﺳﻮاﺩﻡ... ...
ﻧﻤﻴﺘﻮاﻧﻢ ﺑﻔﻬﻤﻢ:!
ﻣﻌﻨﻲ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻳﻌﻨﻲ ﭼﻪ!!
- ۳۱۹
- ۰۹ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط