{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💕 💕 دیگر فرقی نمیکند!!

💕 💕 دیگر فرقی نمیکند!!
عاشقت باشم؟؟!!
عاشقم باشی؟؟!!
دلتنگت باشم؟؟!!
دلتنگم باشی؟؟!!!
جدایی"اتفاقی بود
که افتاده است...!
دیدگاه ها (۱)

فرقی نمیکند کدوم دهه باشی وقتی که در جهنمی💔🥱🖤💸😅

فرقی نمیکند دوست «مَجازی»باشی یا..... «دوستی» در دُنیای «وا...

فرقی دارد کجا باشم؟خندان در آینه،یا منتظرت کنار پنجرههر جا ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط