هروقت کسی ازت پرسید بچه ارومیه؟؟ بزن رو شونش بگو :
هروقت کسی ازت پرسید بچه ارومیه؟؟ بزن رو شونش بگو : کوچولو ارومیه بچه نداره همه مَردَن . بچه میخوای برو تهران . . . بزرگترین تفريح ﺑﭽﻪ هاي تهران اينه كه: انقد روز شماري ميكنن تا جمعه بشه 65 هزار تومان بدن برن بالای برج ميلاد پرچم ارومیه رو نگاه میکنن !!!! . . میدونین چرا بچه های تهران انقدر تميزن ؟؟؟ اينا از بس تو كف ارومیه موندن تميز شدن !!!.... ;-) . . پرچم ما خیلی بالاست ... اینقدر بالاست که از همه جای ایران دیده میشه ... ...
کپی کن به افتخار هر چی ارومیه اگه اراکی هستی واسه منم این متنو دوباره بفرس روی شهرت و ارومیه بودنت غیرت داشته باش
╥
║ .▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
║ . orom....
║ .▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
تمام حقوق اين پيام براي ارومیه است.هرگونه كپي برداري براي شهر ديگر پيگرد قانوني دارد
کپی کن به افتخار هر چی ارومیه اگه اراکی هستی واسه منم این متنو دوباره بفرس روی شهرت و ارومیه بودنت غیرت داشته باش
╥
║ .▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
║ . orom....
║ .▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
║
تمام حقوق اين پيام براي ارومیه است.هرگونه كپي برداري براي شهر ديگر پيگرد قانوني دارد
- ۱.۳k
- ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط