{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی من عمیق ترین جای این دنیاست...

تنهایی من عمیق ترین جای این دنیاست...
دیدگاه ها (۳)

بهار هم نمیتواند غمِ دل های تنهایِ ما را بشوید و ببرد تلنگری...

الفرح طیف ونسیته وراح من بالی #عطا_السعیدی

بخــت مـاعنـدی بیـش آنحـب #محمد_آلعقابی

در مانده‌ام به درد دل بی علاج خویش#وحشی_بافقی

زیر پرچمت امن ترین جای دنیاست یا حسین ❤️

این خفن ترین حس دنیاست

تراپی نه! آغوش تو امن ترین جای دنیاست دلبر👍🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط