{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شب شیییک

شب شیییک
من برم لالا
:-D
:-?
:-/
دیدگاه ها (۱۵)

مگه داریم؟

:-P :-)

my,CC:-) :$ B-) :| WTF?

و عکسی مسخره از من:-D خخخخخ والا:$ :-/

ساعت: 4:27 صبح😂برم بخوابم دیگه شب که چه عرض کنم صبختون بخیر ...

خواستم بگم کی کاتوم میشه؟لالالالالا ساعت ۲ و نیم شبهه منم بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط