{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گایز...واقعا حوصله ویسگون رو ندارم

گایز...واقعا حوصله ویسگون رو ندارم
این برنامه رو پاک میکنم ولی به پیجم دست نمیزنم، این پیج بمونه برای یادگاری
مواظب خودتون و خوبیاتون باشید، بای‌بای✨✨❤️🎀
دیدگاه ها (۰)

باورم نمیشه برگشتم ولی خب، سلام^^

کمی فانگایز اگه کسیو نداشتید که باهاش حرف بزنید من هستم^^

فقط به خاطر اونه...

عی بابا، دیروز تولدم بود🤭😔✨تبریکی چیزی؟

دوستان من واقعا حوصله تنظیم زمان و کلی چرت و پرت برای راضی ک...

اهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط