{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یاعلی نام تو بردم نه همی ماند‌،نه غمی

یاعلی نام تو بردم نه همی ماند‌،نه غمی
دیدگاه ها (۰)

بدنی خونین در دل خاک چشمانی گریان در گِرد مزار😓❤️‍🩹

گاهی، تنها مرگ شیرینی زندگیست

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

.😓.

| مولانا حیدر |

یاعلی نام تو بردم نه غمی ماند  و نه همی (:#مولا#زیبایی

یاعلی نام تو بردم نه غمی ماند و نه همی بابی انت و امی #عید_غ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط