تو روانشناسی یه اصطلاحی هست
تو روانشناسی یه اصطلاحی هست
به اسم «ambivalence» دوسوگرایی
این دقیقا برای زمانیه که در حد تنفر از کسی ناراحتی یا حال نمیکنی با فکر و رفتار فعلیش
ولی چون دوسش داری تحملش میکنی و میپذیری
مثل همونجا که حسین صفا نوشت:
«غمت غمگینم کرده اما دوستت دارم»
به اسم «ambivalence» دوسوگرایی
این دقیقا برای زمانیه که در حد تنفر از کسی ناراحتی یا حال نمیکنی با فکر و رفتار فعلیش
ولی چون دوسش داری تحملش میکنی و میپذیری
مثل همونجا که حسین صفا نوشت:
«غمت غمگینم کرده اما دوستت دارم»
- ۹.۶k
- ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط