اما روز سقیفه، و غصب خلافت امیرالمومنین علیه السلام،
اما روز سقیفه، و غصب خلافت امیرالمومنین علیه السلام،
💔 و روز آتش زدن درب خانه علی، فاطمه، حسن، حسین، زینب، ام کلثوم و فضه علیهم السلام، و روز قتل محسن علیهم السلام در اثر لگدی که به فاطمه علیها السلام زدند، 👈بسیار بزرگتر و وحشتناک تر و تلختر👉 از کربلاست 😭
لأنّه أصل يوم العذاب:
👈چرا که آنروز ریشه و آغاز و اصل روز عذاب ما آل محمد علیهم السلام است❗️
نوائب الدهور في علائم - العلامة السید ميرجهاني - ج ۳ - الصفحة ۱۹۴.
مأساة الزهراء علیها السلام - العلامة السيد جعفر مرتضى - ج ٢ - الصفحة ٢٨٩.
❌ فلذا به راستی چرا در زیارت روزعاشورا و امام حسین باید اینقدر اهتمام به لعن غاصبین خلافت و مهاجمین به بیت وحی و قاتلین حضرت محسن شده باشد⁉️
❌ اصلا چرا خود حضرت سیدالشهداء علیه السلام طبق نقل شیعه و سنی در روز عاشورا خون جراحات خویش را بر صورت و محاسن شریف کشیدند و فرمودند میخواهم در روز قیامت با همین وضع به رسول خدا شکایت کنم و بگویم دومی و اولی مرا کشتند!!!
فلذا آقا وحید خراسانی در سخنرانی تاریخ ۸۹/۱۲/۲۰ فرمودند:
✔️ اصلا امام حسین - علیه السلام چه وقت کشته شد⁉️ همان وقتی که در خانه حضرت زهرا -علیه السلام - ریختند❗️.
💔 و روز آتش زدن درب خانه علی، فاطمه، حسن، حسین، زینب، ام کلثوم و فضه علیهم السلام، و روز قتل محسن علیهم السلام در اثر لگدی که به فاطمه علیها السلام زدند، 👈بسیار بزرگتر و وحشتناک تر و تلختر👉 از کربلاست 😭
لأنّه أصل يوم العذاب:
👈چرا که آنروز ریشه و آغاز و اصل روز عذاب ما آل محمد علیهم السلام است❗️
نوائب الدهور في علائم - العلامة السید ميرجهاني - ج ۳ - الصفحة ۱۹۴.
مأساة الزهراء علیها السلام - العلامة السيد جعفر مرتضى - ج ٢ - الصفحة ٢٨٩.
❌ فلذا به راستی چرا در زیارت روزعاشورا و امام حسین باید اینقدر اهتمام به لعن غاصبین خلافت و مهاجمین به بیت وحی و قاتلین حضرت محسن شده باشد⁉️
❌ اصلا چرا خود حضرت سیدالشهداء علیه السلام طبق نقل شیعه و سنی در روز عاشورا خون جراحات خویش را بر صورت و محاسن شریف کشیدند و فرمودند میخواهم در روز قیامت با همین وضع به رسول خدا شکایت کنم و بگویم دومی و اولی مرا کشتند!!!
فلذا آقا وحید خراسانی در سخنرانی تاریخ ۸۹/۱۲/۲۰ فرمودند:
✔️ اصلا امام حسین - علیه السلام چه وقت کشته شد⁉️ همان وقتی که در خانه حضرت زهرا -علیه السلام - ریختند❗️.
۲.۳k
۱۶ مهر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.