{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آیا‌من‌لیاقت‌تورو‌دارم...........؟

آیا‌من‌لیاقت‌تورو‌دارم...........؟
یا‌اون‌دوستا‌ی........
دیدگاه ها (۶)

من بهت اعتماد کردم ... اما تو چی ؟با لگد زدی زیر همه چی....!

نید یکی تو بغلش گریه کنم ....

عاحححح ددی...

اون دوستا کجان الان؟؟؟💔

عادی ترین شوخیا ی بهترین دوستا باهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط