{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها قرار برای سال اول راهنمایی ام از این کیف بخرم طرفد

بچه ها قرار برای سال اول راهنمایی ام از این کیف بخرم طرفدار بی تی اس نیستم ولی کیف خیلی خوشگله و در مجهز هست مثل این که خودش کله شارژ داره میتونی شارژت رو وصل کنی
دیدگاه ها (۴)

آقا برعکس شد که🌚🗿😂

توییت :من طرفدار بی تی اس نیستم ولی تا حالا هیچ آرتیستی با ...

آرمی خیلی مهمه همه جا پخش کنین 💪 بخاطره بی تی اس ادم خوبی ام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط