{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مود لوئیس::نمیخوام نمیام میخوام برم تو کت نی ساما قایم شم

مود لوئیس::نمیخوام نمیام میخوام برم تو کت نی ساما قایم شم
دیدگاه ها (۳۲)

ای خدااااا چرا اینقدر کیوتن چرا

شرلوک::سرورتون این بالا نشسته‌لوئیس::کاش تو اینقدر زر نزنی

چی داره میشه...چرا داره منو خفه میکنه

موران اینجوریکه::بیا یه دختر خوب واست جور میکنم اون کله ابی ...

اخه کتاب انگیزشی میخوام چیکااااااار🗿💔خدایا ایشالا اب شم برم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط