{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

متاسفم واس خیلیا

متاسفم واس خیلیا
دیدگاه ها (۱۲)

این قلب واس اینه←M

منظورمو فک کنم بفهمه

کامنت

کامنت لطفاMarjaaaanm

هیچ کس بعد هیچکس نمرده!ولی خیلیا بعد خیلیا زندگی نکردن...

هیچکس بعدِ از هیچکس نمُردهاما خیلیا بعد از خیلیا ، دیگه زندگ...

میمیرم واس چشات.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط