{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عز ی جایی ب بعد

عز ی جایی ب بعد
دیگ خودشو دوس نداری
بلکه غم نبودنشو دوس داری..
دیدگاه ها (۳)

من_عادت_دارم(:

#انسانم آرزوست(:

ن میل ب آغاز و ن پایان دارمعمریست ک مرده ام ولی جان دارم(:

انقد ک نخندیدمخندیدن یادم رفتح!😄

از یه جایی ب بعد دیگ حوصله ی هیشکیرو نداری الان من از اونجا ...

خب دوس نداری نگاه نکن مگه کرم داری گزارش میکنی

ای غم بیا 🎶ای غم بیا🎶خوش اومدی خونه ی من🎶ی وقت نشه هوس کنی ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط