دردم زیاد بود و طبیبے مرا ندید
دردم زیاد بود و طبیبے مرا ندید
دردم زیاد بود و دوایے نداشتم
گفتم مگر امام رضا چارهاے کند
اے واے اگر امام رضایے نداشتم
شهید #رضا_دامرودی در حرم امام رضا ع
دردم زیاد بود و دوایے نداشتم
گفتم مگر امام رضا چارهاے کند
اے واے اگر امام رضایے نداشتم
شهید #رضا_دامرودی در حرم امام رضا ع
- ۹۸۴
- ۱۶ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط